sobota, 2 marca 2013

Seans LXXIV "I'm sorry, I'm lost"

Witajcie słuchacze i czytacze.


Every door I ever tried was locked...






Is there anybody out there?






Gdzieś na ścianie dyplom mam...






Don't you think I'm looking older?







I'm alone in this world and a f***ked up world it is too...






A world with no one to command it, we are lost....





Tak naprawde jednak nie ma mnie...







This shitty world sometimes produces a rose, the scent of it lingers but then it just goes...







Is it me you're looking for?


  



Nadwrażliwość jest jak bilet w jedna stronę stąd...







And then one day you find ten years have got behind you...






I'm gonna buy a gun and start a war - if you can tell me something worth fighting for...







Tytuł dzisiejszego seansu wzięłam z ostatniego odcinka trzeciego sezonu serialu "Sześć stóp pod ziemią".

Serdeczne życzenia urodzinowe dla występujących w dzisiejszym odcinku jubilatów: Chrisa Martina z zespołu Coldplay i Davida Gilmoura z zespołu Pink Floyd.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.