sobota, 14 marca 2020

Seans 264 "Coronamusic"

Witajcie, słuchacze i czytacze.

W obliczu pandemii muzyka może nam bardzo pomagać psychicznie.

Słyszeliście/widzieliście jak Włosi muzykują z balkonów?



Nie wiem jak Was, ale mnie to podnosi na duchu.


Może też coś razem zaśpiewamy?  :)



A na koniec autentyczna historia z dziś od mojej koleżanki.

- Mamo, idziesz do sklepu? Kup mi chipsy, czekoladę, sok ananasowy, rum i dwusetkę wódki, bo idę dziś na wirtualną osiemnastkę do kolegi.

Można? Można. :)

Trzymajcie się zdrowo!

15 komentarzy:

  1. Prawda.
    Należy wzmacniać pozytywne emocje
    i eliminować bezrozumną panikę.
    Gorąco pozdrawiam!
    ROBERT GORCZYŃSKI

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam... słyszalam.... potrzebujemy pozytywnej energii

    OdpowiedzUsuń
  3. wirtualna osiemnastka mnie rozwaliła :D ogólnie to nie ma co się załamywać. Tylko rozsądek i dobry humor uchronią nas przed wirusowym szaleństwem :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Polacy też mieli wyjść na balkony ale coś się wszyscy wstydzili ;p
    Hehe na internetową imprezę też bym poszła. Może coś zorganizujemy? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko. Dziś mailowałam z kolezanką, ona gra na saksofonie, a jej facet na pianinie, ja na gitarze, wszyscy mieszkamy w tym samym bloku, więc możemy orkiestrę zrobić. :D

      Usuń
  5. Pierwszy raz takie kilka lat temu Balkon Party widziałam na żywo jak byłam na Suwałkach :D

    Obejrzyj też na YT jest "Internetowa Kronika Filmowa Epidemia Koronawirusa (2020)" ludziom w tym czasie sie kreatywność uruchamia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o tym jak włosi muzykują z balkonów :)
    Fajne akcja :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.