piątek, 15 września 2017

Seans 163 "Singiel"

Witajcie, słuchacze i czytacze.

Mamy singiel promujący nową płytę U2, od 6 września. Data premiery całej płyty "Songs of experience" nie jest jeszcze znana. Ale wiemy już o czym będzie : "The new album is a collection of songs in the form of intimate letters to places and people close to the singer’s heart; family, friends, fans, himself" ( źródło : http://www.u2.com/news/title/youre-the-best-thing-about-me )




Jak Wam się podoba?
Mnie się bardzo podoba zwrotka, od razu mnie wyrzuca z krzesła i zaczynam podskakiwać, tudzież wymachiwać kończynami. ;) Jest jak z "Achtung Baby". :)

13 komentarzy:

  1. Na pewno jest żywszy niż utwory, które znalazły się na "Songs Of Innocence". Stylem przypomina trochę płytę "How To Dismantle An Atomic Bomb". Ciekawe czy cała nowa taka będzie, czy to tylko jeden z nielicznych przebłysków. Swoją droga czy tylko mi się zdaje, że to będzie ostatnia płyta U2?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zdaje Ci się, to będzie ich ostatnia płyta.
      Na razie znam jeszcze jeden utwór, nawet go tu prezentowałam i myślałam, że to on będzie promocyjnym singlem - grali go na koniec koncertów ostatnio. Ale najwyraźniej zdecydowali, że coś bardziej energetycznego. A tamten moim zdaniem jest bombowy. Ale jak wiesz, ja lubię smęty. ;)

      Usuń
    2. Oba są dobre, choć faktycznie ten który prezentowali w klipie z koncertu jest spokojniejszy.

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.