sobota, 13 stycznia 2018

Seans 172 "W czarnej dziurze"

Witajcie, słuchacze i czytacze.
Dziś mam dla Was utwór z gatunku genialnych tekstowo.
Śpiewam sobie ile razy mnie depresja skopie. I zawsze pomaga. :)


A tu dla Was tekst, żebyście sobie mogli z Jarkiem pośpiewać. :)

W naszym domu jest jak w czarnej dziurze
Co zrobię to zaraz kogoś wkurzę
Trzeci miesiąc gęby w krąg ponure
Chyba czas rozejrzeć się za sznurem
Nie na drzewo nie właź konar trzaśnie
W grunt przywalisz zaśniesz lecz nie zgaśniesz
Będziesz połamany do imentu
Kliniczny przypadek dla studentów

To wlezę na komin na wysoki
Niech gapią się gapie na me zwłoki
Rozpłaczą się widząc kto to leży
Krzyż zrobią mi z dykty lub z paździerzy
Nie zapłacze nikt, bo lubią świnie
Jak to tak jak w kinie leży w glinie
Wgapi taki w truchło dziób głupawy
I pójdzie załatwiać swoje sprawy

To kupię w aptece cyjankali
By po mnie choć krewni zapłakali
Jak sobie ten napój golnę z gwinta
To wnet mnie utuli ziemia świnta
Lecz pewności brak przez te podróby
Czy ten lek przywiedzie cię do zguby
Ty chcesz być martwy i wreszcie happy
A żyjesz bez nerek za to ślepy

Pójdę sobie gdzieś na torowisko
Zbędą po mnie gacie i to wszystko
Pendolino pogna aż do Pragi
Ja sobie w kostnicy spocznę nagi
Głupiś synku głupiś absolutnie
Pociąg to ci synku nic nie utnie
Wydmuchnie cie z torów i z tych gaci
A za postój mandat każą płacić

Ostatnia nadzieja w palnej broni
Wyceluje se do lewej skroni
Zanim strzele raz dwa trzy odlicze
I spokój mi wyjdzie na oblicze
Ręce ci drżą jak u pijaczyny
Zrobisz sito z usznej małżowiny
I nigdy już przez ten huk z rusznicy
Nie usłyszysz Jarka Nohavicy

Co mam czynić mój ty Boże poradź
By mnie grabarz wreszcie mógł zaorać
Co robić z zasranym mym żywotem
Coś mi dał i nie chcesz wziąć z powrotem
Żywot masz zasrany ty matole
Ciesz się ciulu żeś tam wciąż na dole
Rzuć gorzałę, fajki i kwękanie
Bo dość mam patrzenia z góry na nie

Żywot masz zasrany ty matole
Ciesz się ciulu żeś tam wciąż na dole
Rzuć gorzałę, fajki i kwękanie
Bo dość mam patrzenia z góry na nie

Pozdrawiam absolutnie wszystkich! :)

9 komentarzy:

  1. A mi na bazie pewnej reklamy (cholera nie pamiętam jakiej) udało się wygrzebać parę ciekawych informacji (muzycznych) opisać je i zilustrować kilkoma filmami. Zapraszam, ale nie tu gdzie zazwyczaj.

    (kliknij na moją ksywkę w tym komentarzu)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Na moim starym głównym blogu na Blog.pl wkleiłem ostatni pożegnalny wpis i zrobiłem podsumowanie mich 11 lat blogowania na nim.
    Zapraszam
    Wkleiłem film, który jakimś cudem znalazłem na starym komputerze i dałem linka do strony Blog roku 2008 (w którym startowałem). Zacząłem przeglądać też inne blogi w innych kategoriach i sprawdzałem, które z nich po 10 latach wciąż istnieją. W kategorii "Kultura" trafiłem na bloga soulbowl.pl . Nie wiem czy to blog, czy profesjonalna strona, ale może być dla Ciebie ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzę jak się ogarnę. Dziś wróciłam z wyjazdu. :)

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.