wtorek, 21 maja 2019

Seans 204 "Kto wygrał tron?"

Witajcie, słuchacze i czytacze.
Dziś coś dla miłośników serialu. Chyba wszyscy się zorientowali po tytule, jakiego serialu.


Ja jestem przede wszystkim zwolennikiem książki, ale nie da się ukryć, że serial też wzbudził ciepłe uczucia i teraz w mojej wyobraźni bohaterowie już zawsze mają twarze aktorów z serialu.

To moje ulubione wykonanie chyba najsłynniejszej pieśni z tego serialu.


A na ten utwór można aktualnie głosować na Liście przebojów Programu Trzeciego.


Na koniec coś dłuższego, jeśli ktoś ma ochotę.


Nie lubię jak się coś kończy.
Na szczęście Jon rusza znów na Mur, a Sansa znów chce być królową. Jak na początku. Historia zatoczyła koło, można zacząć od nowa. ;)

6 komentarzy:

  1. Ja tez jestem zwolennikiem książek. Na ostatni sezon wszyscy tak narzekają, że petycja poszła o remake, więc może się z Grą o Tron nie rozstajemy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A poza tym zawsze jeszcze można liczyć na prequel albo sequel. :D :D :D

      Usuń
  2. nie ogladalam ani jednego odcinka:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie. Tylko dostępne w internecie podsumowania itp. Ale oglądałam chętnie bo tak jak napisałam - książka bardzo mi się podobała.

      Usuń
  3. Muszę powiedzieć że 8 sezon okropnie mnie rozczarował. Najbardziej lubię sezony od 1 do 5. Muzyka genialna po całości.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.