sobota, 21 marca 2020

Seans 265 "Coronamusic 2"

Witajcie, słuchacze i czytacze.

Wirus nie odpuszcza.
Ale niektórzy ludzie nadal bagatelizują. Słyszy się o grupach młodzieży włóczących się po galeriach handlowych, grillach organizowanych w parkach i tłoku na parkingach koło obiektów rekreacyjnych.
Co gorsza, słyszy się też o przypadkach pacjentów z koronawirusem uciekających ze szpitala... Niepojęte....
Dziś coś w tej sprawie z naszego własnego odcinka frontu.




muzyka: DARIUSZ KOZAKIEWICZ tekst: KUBA STRZYCZKOWSKI montaż: GŁOWA MÓWI Maciej Głowiński


8 komentarzy:

  1. Ja się wstrzymuje od chodzenia do sklepu, ale kiedy już tam się pojawię to zawsze widzę młode osoby, które wchodzą po energetyka i idą na przystanek. Co do muzyki-w obliczy epidemii i ja wciągnęłam się w słuchanie, a najbardziej podobają mi się nagrania, jak Włosi śpiewają z balkonów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sklepie byłam ostatnio 9 dni temu i zamierzam wytrwać jeszcze długo. W ogóle z domu wyszłam tylko dwa razy: ze śmieciami i po paczkę do paczkomatu.
      Włosi maja tam prawdziwy sajgon...

      Usuń
  2. Przykre, ale prawdziwe... A potem będzie płacz, że skończyliśmy jak Włosi... Ale odpukać! Oby tak się nie wydarzyło.

    Niestety, ja wciąż chodzę do pracy i obawiam się koronawirusa, choć jestem młoda. Mimo wszystko staram się nie popaść w paranoję, choć ciężko. W pracy spotykam ludzi starszych, na zdjęciach na Facebook'u również takich. Mam właśnie wrażenie, że młodzież to pojedyncze przypadki i że do starszych nie dociera powaga sytuacji. Choć oczywiście, nie wrzucam wszystkich do jednego worka :)

    W każdym bądź razie. Oby to wszystko się unormowało. Oby szybko. Bez większej szkody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, niestety. Dziś w radio mówili, że starszych ludzi jest dużo na ulicach. Najwyraźniej jednak wiek niewiele ma tu do rzeczy, najwazniejsze, czy ktoś mysli...

      Usuń
  3. Niestety wszystkiego nie opanujemy... Ale piosenka przyjemna dla ucha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No cóż to się nazywa selekcja naturalna.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.