piątek, 24 listopada 2017

Seans 169 "Greta śpiewa"


Witajcie, słuchacze i czytacze.

Kiedy pierwszy raz usłyszałam ten utwór, byłam przekonana, że Led Zeppelin się reanimowało. Ewentualnie ja się cofnęłam w czasie.


Czyż nie są genialni??!!
Mogę słuchać tego utworu kilka razy dziennie. A jakiego przyspieszenia i przypływu energii dostaję!!!

Greta Van Fleet to Młody zespół, powstał w 2012 roku w Frankenmuth, Michigan, USA. Założyło go trzech braci: Joshua "Josh" Kiszka, Samuel "Sam" Kiszka, Jacob "Jake" Kiszka i ich kolega Kyle Hauck, który już w 2013 opuścił zespół. Zastąpił go Daniel "Danny" Wagner - grający na bębnach. Josh śpiewa, Jake gra na gitarze, Sam na gitarze basowej.



Ich pierwsze utwory to "Highway Tune", "Cloud Train" i "Standing On". Wydali do tej pory dwie EPki "Black Smoke Rising" i "From the Fire", obie w 2017 roku, i byli w trasie koncertowej z zespołem The Struts.  Od marca 2018 przyjadą na trasę koncertową do Europy.



Strona zespołu : http://gretavanfleet.com/

6 komentarzy:

  1. Zgodnie z sugestią sprawdziłem. Aż mnie ciary przeszły, faktycznie jakby Led Zeppelin grał. W sumie Joshua jest chyba trochę podbity, ale faktycznie brzmi jak Plant za najlepszych czasów. I pomyśleć, że mówi się o śmierci rocka i braku następców - to czego Ci wieszcze słuchają, że dochodzą do takich wniosków? Oto dowód, że raczej tak nie jest, zmieniły się raczej czasy i po prostu nie promuje się rocka tak jak kiedyś, a szkoda, bo to faktycznie jest rodzynek. Obadam całościowo i zapewne ku Twojej uciesze też o nich napiszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ps. Czy bracia Kiszka nie mają przypadkiem jakiś polskich korzeni? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie będzie to ku mojej uciesze. :D I może uda Ci się znaleźć ich polskie korzenie, o których jestem przekonana - z takim nazwiskiem? - nie ma wątpliwości. :)

      Usuń
    2. Niestety akurat tej informacji się nie doszukałem (za to znalazłem wiele innych), jeśli kiedyś będzie możliwość zapytania ich w jakimś wywiadzie to się dowiem.

      Usuń
  3. Świetne piosenki.
    Pozdrawiam gorąco!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie https://noduss-tollensss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie bym zajrzała, ale pokazuje mi się informacja, że blog został usunięty...

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.