wtorek, 17 września 2013

Seans XCIX „ESC”



Witajcie, słuchacze i czytacze.
Dla niewtajemniczonych skrót w dzisiejszym tytule nic nie mówi. wtajemniczeni już wiedza o co chodzi. Eurovision Song Contest, popularnie zwany festiwalem Eurowizji. Nie jestem wielkim fanem, ale na przestrzeni lat parę piosenek zdołało dotrzeć nawet do mnie i wpaść mi w ucho, więc postanowiłam się z wami podzielić swoimi odkryciami.

Odkrycie 1






Odkrycie 2






Odkrycie 3    







Odkrycie 4






Odkrycie 5 

  



        


Odkrycie 6


  






Odkrycie 7







Odkrycie 8







Odkrycie 9





Odkrycie 10





Odkrycie 11





Odkrycie 12





4 komentarze:

  1. Ciekawe, na których miejscach w swoim Topie umieściłabyś którąś z powyższych piosenek :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza czwórka ma szansę ... :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bardzo lubię rusłanę :D xd a czy mnie gdzieś tam wzrok nie myli bo dojrzałam słowo karia xd

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.